Monday, September 25, 2017

Tivoli













Min søde svigerinde inviterede os i tivoli i lørdags. Vi startede dagen ud med biler, croissant og varm kakao. Jeg fik selvfølgelig ikke nogen croissant, og det er virkelig en af det ting som jeg savner allermest. Jeg har en enkelt gang prøvede, at lave glutenfri croissanter.....og det er der ingen grund til. Det kan man ikke!!!!! Det bliver ALDRIG det samme og smager på ingen måde lige så godt. Så der er bare nogle ting, som jeg aldrig kan få igen, og sådan er det bare. Nå men vi havde en fantastisk dag, og prøvede en masse forlystelser. 
Mr. Moonshine fik overtalt Karl til, at prøve den gamle rutchebane. Heldigvis synes han den var super sjov, og er pænt stolt over at han prøvede den. Og jeg fik indviet min nye smukke nederdel fra a touch of vintage
Den er af tyk sort velour og er perfekt til efterår og vinter. Jeg var så genial, at tage semi høje sko på til nederdelen på i lørdags. Mine fødder var allerede ømme efter den 1.5 km 'lange' tur hen til tivoli. Hvad kan man så lære af det ? ALTID flade sko i tivoli!!! Vi var hjemme sidst på eftermiddagen, og var fuldstændig smadret. Ungerne og Mr. Moonshine endte med at få rugbrødsmadder til aftensmad, og jeg fik en meget sund og nærende guldbarre fra Toms. Vi lå alle i vores seng inden kl 19.30.... #lifewithkids

English: My sweet sister-in-law invited us to Tivoli this weekend and we had a blast. I also got to wear my new skirt from a touch of vintage

No comments:

Post a Comment